پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251260
ابتلاي ۳۳۵ معلم، ۵۶٠ دانش آموز در چهارمحال و بختياري به کرونا
تاریخ انتشار : 1400/12/01 09:30:33
نمایش : 891
سرپرست دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد گفت: در اين مدت ۳۳۵ معلم، ۵۶٠ دانش آموز و ۳۲۵ پرسنل بهداشت و درمان در چهارمحال و بختياري مبتلا به کرونا شدند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز؛ ارسلان خالدي فر ظهر امروز در ستاد مقابله با بيماري کرونا در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: تکميل واکسيناسيون همچنان مورد تاييد است. 
 
وي با اشاره به اينکه از هر ۹ نفر فرد مبتلا به کرونا هشت نفر واکسيناسيون را تکميل نکردند، افزود: با توجه به اينکه در آستانه عيد نوروز قرار داريم رعايت پروتکل هاي بهداشتي و همراهي اصناف در اين خصوص مورد تاکيد است. 
 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکي شهرکرد ادامه داد: تشديد نظارت ها بر اماکن مختلف همچون پايانه هاي مسافربري و... انجام شده است. 
 
خالدي فر با بيان اينکه در حال حاضر ۱۳ درصد کل تخت هاي بيمارستاني و ۴۵ درصد کل تخت هاي اختصاصي که ۵٠٠ عدد هستند توسط بيماران کرونايي اشغال شده اند، عنوان کرد: تعداد بيماران کرونايي بستري ۲۲۷ نفر بوده که ۵۳ نفر آن ها افراد زير ۱۸ سال هستند، ۲۱ نفر در بخش مراقبت هاي ويژه بستري هستند که هفت نفر آنان در وضعيت وخيمي به سر مي برند. 
 
وي خاطرنشان کرد: در اين مدت ۳۳۵ معلم، ۵۶٠ دانش آموز و ۳۲۵ پرسنل بهداشت و درمان در چهارمحال و بختياري مبتلا به کرونا شدند. 
 
درصد پوشش نوبت سوم واکسيناسيون در کل جمعيت استان برابر با ۲۶/۱ درصد است
 
در ادامه اين ستاد علي احمدي رئيس مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري نيز اظهار کرد: وضعيت بيماري در ايران و جهان در افت و خيز است. 
 
وي افزود: در مرگ و مير در سويه اميکرون افزايش به صورت اندک در حال پيشرفت است اما نسبت به ساير پيک ها بيشتر نيست،  در  روزهاي آينده افزايش موارد مرگ و مير به دليل افزايش مراجعه کنندگان و بستري ها در بخش هاي ويژه دو از انتظار نيست. 
 
رئيس مرکز بهداشت چهارمحال و بختياري ادامه داد: هم اينک درصد پوشش واکسيناسيون در نوبت اول در کل جمعيت استان برابر با ۷۳/۶ درصد، درصد پوشش نوبت دوم واکسيناسيون در کل جمعيت استان ۶۵/۴ درصد و درصد پوشش نوبت سوم واکسيناسيون در کل جمعيت استان برابر با ۲۶/۱ درصد است.  
 
احمدي عنوان کرد: در بهمن ماه سال جاري به صورت ميانگين ۴۶٠ نمونه کرونا از مراجعه کنندگان گرفته شد، در همين زمان بيمار يابي ۳ برابر تقويت شده، بستري ها ۳٠ درصد افزايش و موارد سرپايي نيز ۳٠ درصد کاهش يافته است، از ۲۶۶ نمونه گرفته شده نيز ۱۳۷ نفر مبتلا به سويه اميکرون بودند. 
 
وي خاطرنشان کرد: از ۳۵ درصد جمعيت چهارمحال و بختياري نمونه گيري شده است، همه شهرستان هاي استان به جز خانميرزا که نارنجي است در وضعيت قرمز هستند و درصد رعايت پروتکل هاي بهداشتي در استان به ۵۷/۷ درصد رسيده است. 
 
انتهاي پيام/۱٠۳۱ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html